Zbebek anlattiklariniz atak haftasi gibi gozukuyor kesinlikle bu donemde uyku saatlerine noldu ya dedirtirler ve uykuya gecisleri zorlasir. Ayrica gun icinde sizde de fazla yorgunluk ve sinirlenme olur bunlar ortaya ciktiginda genelde atak haftasidir o 🙈 hic endise etmeyin unutmaz uyuma seklini bir kere desteksiz uyumaya alisan bebek kolay kolay unutmuyor, siz hic zorlamayin uyku icin atak doneminde, cunku gercekten bu fizyolojik bir sey ve uykusu geldiginde zaten uyuyacaktir sadece biraz gec uyuyacak o yuzden uyku saati yaklastiginda hic kendinizi de yormadan ozellikle kucak, oksama rutinleri kesinlikle cok rahatlatiyor. Sakin kalmaya calisin bu da cok etkiliyor bebislerimizi😊 benim kizim da 21 aylik desteksiz uyuyor ve saatleri cok nettir hep ama atak haftalarinda hep ben cildirma derecesine geliyordum ve onun da uyku saatleri cok kayiyordu ataga girince ve sabah 1 saat erken uyanmalar oluyordu. Atak bitiminde her sey eski haline donuyordu ve bu surecte desteksiz uyusa bile yataga birakinca aglardi ben de hic onu uzmeden kucagima alir yuruyus yaparak ninni soyleyerek uyutuyordum, atak gecince eski desteksiz halimize geri donuyorduk bir sorun yasamadim bu sekilde😊