Kızlar selam bugün kızımın kontrolü vardı, 17 aylık 84cm boy kilosu 9,500. Ayına göre boyu ileride dedi kilosu için geride fakat bir sağlık sorunu yok benim için gelişimi yani boyu önemli dedi ve argivit verdi günde 1 çay kaşığı içiricem. Evde neler yapabilirim kilosunu düzenleyebilmem için. Birde kızım aşırı hareketli ondan dolayı da alamıyor sanırım. Ve eşim ve bende zayıfız🥲