Atlass63 Umutbebek1 bişey olmaz çok minikler etrafı yeni kesfediyorlar artık tamamen dis dünya ile ilgilenip algılamaya başlıyorlar onalr için de çok zor bı süreç öyle dusunun mecburen sakın kalmak gerek ki stresimizle onu daha da tedirgin etmeyelim bn her gün dışarı çıkarıyorum mutlaka yarın saat bile olsa en fazla 1 ay sürüyormuş gerçi daha bı sürü şey var önümüzde ama olsun o büyüdükce bizde tecrübe ediyoruz
Mavimsii24 Umutbebek1 en ufak ağlamaya mızmızlanmaya çok sorgulanıyor ben çok rahatsız oluyorum ama bebek bu yani Hee şey olabiliyor illa bş sıkıntısı olacak değil 😵💫
isimyazmakzorunlumu Umutbebek1 40.haftada doğsaydı hangi tarihte doğacaktı onu yazdınız mı? 8 ve 12.haftada da var. Onlardan biri de olabilir. Ama ataksa da değilse de başa gelen çekilir ben bol bol kendi sesimle şarkı söylüyordum o bayağı sakinleştiriyordu.
isimyazmakzorunlumu Umutbebek1 😁😁 açık havaya çıkarın iyi geliyor. Geçici olduğunu bilip sakinleşin ☺️☺️ söylemesi kolay tabii ama ben de bebeğimi eşime verip odaya ağlamaya gittiğimi biliyorum. Annelik ne yapalım 😊
Atlass63 Bu atak sonunda dönmeyi öğrenecek , adıyla seslenince size dönecek , daha fazla gülecek her bebeğe göre değişir tabi ama yeni çok şey öğrenecek öğrendiklerini görünce mutlu olacaksınız siz de
Umutbebek1 Nurbost ben artık oğlum ellerin çok tatlı tadı çok güzel ama giyemezsin deyip kendimi sakinliyorum
Nurbost Umutbebek1 valla gece gündüz eli ağzında çekip tutunca daha çok sinirleniyo bıraktığım gibi daha sert götürüyor ağzına. Hiç ellemiyorum eliyle mutlu
Tazeanne10 Umutbebek1 ellerini keşfetmeye çalıştığı için ağzına götürür bebekler şuan kızımda 4 aylık aynı şekilde elleri sürekli ağzında engel olmayın böyle yapa yapa tutmaya başlıyorlar
Umutbebek1 Tazeanne10 peki herkesin elini yemesin yok şöyle olur yok böyle olur demesi beni çıldırtıyor