Merhaba kızlar , benim sütüm tazyikli geliyor en balta normal geliyor fakat ortalara doğru tazyikli geliyor. Bebeğim emmiyor kafasını çekil geri geliyor kendi kendine sonrada ağlıyor 😔 ne yapabilirim ? Mama takviyeli gidiyoruz sütüm az çünkü. Sütü hem az hemde tazyikli gelen var mı ? Netten baktığımda hep fazla sütten bahsediliyor yani benim sütüm fazla değil ki anlamdm bebeğim içtikten sonra bakıyorum da kimle sıkıyorum süt gelmiyor ve ağlıyor mama ile tam doyuyor . Sütün yetiyor muhabbetine gitmeyin çünkü kilo kontrolü yaptık ve yetmediğini gördüm maalesef :(((