Merhabalar canım anneler nasılsınız ?
ben normal doğum yaptım kızımı emziriyorum doğumdan sonra eve geldiğimde 70kg idim ama emzirdiğim için çok acıkıyorum ve süt olsun diye yeme hatasını da yaptım 🤦🏻♀️ Kızım 77günlük . Spora başlayan anneler var mı ? Başladılarsa sütlerini artıları ve eksileri oldu mu ? Ya da 6.ayı bekleyen anneler?