Talyatugce benim kızım da 7 ay 11 günlük, çok gürültülü bir mahalledeyiz o yüzden gündüz uykusu çok bölünüyor. Öğleden önce 2, öğleden sonra iki uyku yapıyor, gece uykusuna da 9 buçuk 10 gibi geçiyor. Sessiz günlerde de üç uyku yapıyor, ben bu düzenden memnunum aslında, sizi rahatsız eden sey nedir? Ben mi yanlış yapıyprum acaba? 🙄