AdarinAnnesi Selam kizlar bebegim yaklasik 1 aydir hep ishal emdigi gibi cikariyor afedersiniz . Dr a gittim kac kez , Bebek emdigi ve atesi olmadigi surece normal diyor 🤦🏻♀️ Bi öneriniz varmi acaba napabilirim evde kendim
MaviAsel Benim kızımda aynı şekilde ishali ne renk bizim yeşil ve suluydu enfeksiyon dedi ilaç tedavisi görüyoruz
MaviAsel Gambek evet yapılmıştı kala testi, 20-30dk içinde laboratuara götürmek gerekiyormuş doğru sonuç vermesi için
MaviAsel Gambek evet çok şükür düzeldi test sonucunda iltihap gördü dr probiyotik kullandık Süt ve diğer bikaç besine alerjisi çıktı emzirdiğim için onları tüketmeyi bıraktım düzeldi
Gambek MaviAsel çok sevindim bizim de kaka testine göre doktor süt ürünlerini iki hafta yeme dedi . Neden hemen bu kanıta varıyorlar anlamış değilim. Bebeğiniz kaç gün sonra düzeldi ortalama siz diyet yaptıktan sonra
MaviAsel Gambek bir hafta içinde düzeldi, kakasında mukus kan olduğunda ilk ondan şüpheleniliyor Teşekkür ederim sizin süreciniz nasıl
Gambek MaviAsel bizde bu aralar 10 gündür ishal oluyor yaklaşık üç aylık bebeğim onun dışında bir sıkıntı yok. Gaita testinde gizli kan pozitif çıkmış iki hafta yemeyip gözlemle dedi.