yagmurkokusu_ silaa66 yok erken doğdu iki türlü hesaplıyoruz doktorlarda diyor ikisini de kullan biri sorarsa djjdjdjd
pembeayakkabilikiz silaa66 3 ay 9 günlük oldu Nazlı kızım benim 🌸zaman ne çabuk geçmiş daha dün hastaneden eve gelmiş gibiyim 😍
Feza4554 Arzugok orguormeyisevenanne Ugurun_annesi arkadaşlar bebeğim 9 aylık olacak post açmıştım ama güren olmadı 9 aylık bebek gelişimleriniz nasıl bebekleriniz neler yaparlar.