Merhaba kızlar 2 aylık bebişler ne yapıyor ne alemde ? Biz yavaş yavaş sesler çıkarmaya ve gülmeye başladık tepki veriyor konuşunca gülüyor birde emen bebekler ne kadar sıklıkla emiyor ben iki en fazla iki buçuk saatte emziriyorum ama öyle en fazla 15 di duruyor meme de kısa gibi gelitor bana günde bir yada iki kez mama veriyorum sabah ve gece bazen bı kere oluyor bu mama verdiğim zaman emme arası daha uzun oluyor bazen emmek istemiyor gaz yada süt çok geldiği zaman diye düşünüyorum ama sut fazla geldiği zaman sinirleniyor emmek istemiyor pışpışlayarak falan uzanarak saçlarını okşayarak sakinlestirmeye çalışıyorum ama doymuyor mu diye düşünüyorum bazen ama doymasa kilo alımı da olmaz di bu emmek istememesi neden olabilir ki meme reddi desem erken değil mi ya ?bide aç olan çocuk sürekli ağlar diye düşünüyorum