Kizlar son iki aydır sürekli bir esyam kırılıyor yada bozuluyor. Bardak ,tabak ,kase kirilmadik şey kalmadı. Az önce de saksı kırıldı ,kase elimde ortadan ikiye ayrıldı vs. Ben bir yerde bunların nazardan dolayı olduğunu okumuştum. Nazara inanırım ama hiç nazar edilecek bir hayatımda yok. TV den dua açıyorum ,defne yaprağı yakıyorum vs ama gittikçe korkmaya başladım bu durumdan. Sakarlık diye düşünmeyin daha önce olmuyordu böyle şeyler 3 ay gittim geldim 2 aydır evimdeyim ve son 2 ayım berbattt. Nasıl kurtulurum bu durumdan ?