Almila0101 Kızlar. Benım bebegim 2 ay 22 günlük. Bebek kucagmzda oturur pozisyonda durursa bir zarari varmı beli batar derler ya dogru mu bu. Ne zaman kucagmzda oturtur vaziyette tutmaya baslamaliyiz bilen varmi
Mdnlna Almila0101 ya bebegim 3 aylik kucağımda bazen oturuyo ama bnde bilmion acaba zararlımi bilemedim bnde kendi kalkmak istiyo resmen kolumda yatınca başını kaldiriyo bnde ottuturuyom bnde burda beklim bari
hayalperest2310 Almila0101 bende bunu merak ediyordum kızım yatırınca hiçbir şekilde durmuyo illa oturmak istiyor daha iki buçuk aylık küçücük 🤦🏼♀️
Elfgrn Almila0101 ne kadar oturmak isterse istesin çok erken 3 ay için doktorlar eğer gelişimi onay verirse 4. Aydan sonra çok kısa izin veriyor ama normal şartlarda yine 5. Aya doğru öneriyorlar. Dediğiniz aylar çok erken biraz daha sabır 4. Ay olsun o zaman yine minik minik oturt ama şuan çok erken
Twinsmom-- Almila0101 İkizlerim 3 buçuk aylıkken yavaş yavaş oturdular hiç bişey olmadı çok şükür kendileri zaten oturmak istiyordular☺️
Lalalac Tabiki daha çok küçük. 4 aylık bebeği baya kendini kaldırıyor ama daha erken dedi. 1 ay sonra filan anca dedi çok nadir arada hevesi geçsin diye oturtuyorum 10-15 saniye:) onlar ister ama oturtmayın:)
Elfgrn hayalperest2310 ben onun çözümünü kucağımda gezdirerek buldum maalesef biraz daha sabretmek gerekiyor
PamukPrensesannesii Almila0101 daha cooook küçük. Kucağınıza etrafı görecek şekilde tutun beli düz olsun ama oturtmayın 4.aydan önce
Almila0101 PamukPrensesannesii ya benımki şimdiden otrmak istiyor belini de büküyor bide bükük duryor insallah zararı yoktur