Kızlae arkadaşımın oğlu 17 aylık.. aşırı emiyor sürekli emiyor ve asla yemek yemiyor acayip te zayıf olması gerekenin baya altında kilosu. Doktoruna sormuş emzirmeyi bıraktırsam mı, memeye güvenip asla yemek istemiyor diye doktoru da evet bırakabilirsin demiş ama bi kaç ay daha bekle yemesi normale dönerse isterssn 3 buçuk yaşına kadar emzirebilirsin demiş. Benim oğlum daha 1 yaşında ama Ben de merak ettim kendi doktoruma sordum böyle böyle diye evet 3-3,5 yaşına kadar emzirilebilir bi sakıncası yok dedi.. bize garip geldi hep 2 yaşından sonra anne sütünün bi işkevi yoktur hem de psikolojik olarak 2 yaştan sonra emzirme bırakılmalıdır diye biliyoruz. Artık sıkça duyuyorum 3 yaşına kadar emzirenleri falan. 3 yaşında 3 buçuk yaşında kocaman çocuk oluyolar. Sizcs normal mi bu durum. Siz ne düşünüyosunuz?