Aaddaa 7 aylık bebeğim var 6 aylıkken kalpte üfürüm olduğunu söyledi doktorumuz 7 aylık olduk gecmemis üfürüm çocuk kardiyolojiye yönlendirdi başına gelen var mı çok korkuyorum kötü birşey mi
sekerkizinannesi1 Aaddaa benim kizimdada var kardiyoloji ye gösterdik eko çekildi masum ufurum 1 sene sonra tekrar kardiyoloji görsün dedi. Beslenmesine dikkat edin çok ağlamasın.hasta olmamasına özen gösterin demişti doktorumuz
Elif3886 Aaddaa canjm merhaba üfürüm hastalık demek değil sadece bir ses sebebi çok basit de olabilir endişe etme bir baktır tabi ama ağır kalp hastası vs diye düşünme öyle olsaydı detaylı ultrasonda vs görünürdü