Ya resmen kisir bir dongunun icine girmiş durumdayım , ozelde kendi doktoru var devlettede surekli gittigimiz bi doktor var ama tabi hocayi bulursak yoksa genelde asistanlari oluyo.. özele gidince icime sinmiyo ya devletemi gitsek bide diyorum devlete gidiyorum bu asistan ya kaçırdığı bisey varsa ya ilgilenmeyip es gectiyse bide kendi doktorunami gitsek ozele diyorum deli gibi oldum , gecen kalca ultrasonu icin devlete gittik gitmisken kontrole girdik kan bakildi sonuclar degerlerin disinda gelmis biraz , kendi doktorunu aradim cok onemli degil tatilden donunce bakalim dedi . Simdi diorum acaba devlete gitsem mi yoksa doktorumu beklesem of delircem ya