Henüz 6 aylık bir kızım var daha önce de tecrübe etmedim ama bir yerde okumuştum 😇 yürümeye başladıklarında anneden kopuyormus ayrılıyormus gibi hissettikleri için paçadan ayrılmazmıs, ağlarmış. Yürümeye yeni yeni başladıysa belki sizden uzaklasma ayrılma korkusu vardır 🥰🌹