Brokolilim umarım klavye delikanlılığın yaşamında filiz bulmuştur. Zira aciz dediğin kişi burada eğitim hayatıyla seni Dürer büker üstünden sifon çeker 🥺 okuduğunu anlama becerin var ise bu postta senden şifa beklenmediğini anlarsın yani bu nasıl geçer diye sormuyor ama gerçekten o kadar cahilsiniz ki daha 3-5 kelimenin ne anlama geldiğini bilmiyorsunuz. Şifayı bizden beklersiniz doktora gitmezsiniz demişsin ama siz kimsiniz pardon ? Yani ben senin insanlara mikroptan daha fazla bir şey verebileceğini düşünmüyorum. Burada çok güzel bilgiler paylaşılıyor mesela öksürüğe iyi gelen akgünlük sakızıno buradan öğrenmiştim ve kızım ilaç kullanmadan bu şekilde atlattı. Yine sarımsaklı sütü buradan öğrenmiştim hem sütüm arttı hem çocuğuma antibiyotik niyetine geçti. Yani buradaki insanların hepsini kendiniz gibi boş davul sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Zaten bilgili bir insan olmadığınız verdiğiniz cevaptan, üsluptan,saldırganlıktan belli. Hadi canım yallah kendin denginle aşık at sana d bu son yorum olsun