Kızlar oğlum 10 aylık , geceleri beni açık büfe gibi kullanıyor resmen pışpış yapayım emzirmeyim desem bağırarak ağlıyor asla susturamıyorum. Gündüzde aynı şekilde istediği bişey olmasın yada uyku sırasında bağırıyor çığlık atıyor bu normal mi ? Kendimi sakin tutmaya çalışıyorum ama gerçekten artık aşırı zorlanıyorum . Atak mı bu ne bi anlam veremiyorum. Nerde yanlış yapıyorum. Gündüz 2 uyku yapıyor. 3 , 3 buçuk saat aralıklarla gece uykusuna 20.30 yada 21 de geçiyor ama geceleri sık uyanıyor sabaha karşı neredeyse 20 dk bir uyanıyır ve her uyanmaya meme istiyor yoruldum gerçekten lütfen deneyimiz bi bildiğiniz varsa bana akıl fikir verin 🙏🏻