manikeneko666 Beybiiiiii kötü değil anladığım kadar tabi doktor değiliz, reflü nedeniyle yemek borusu iltihabı olmuş
Beybiiiiii ilyestaa geçenlerde hastaneye giti miğde ağrısı şikayetinden dolayı. Doktor ona yemek borusunun altında yara oluşmuş miğdende mikrop var demişti. Geçenlerde yine parça almışlar bugün sonuçlar çıkmış kardeşim kanserden korkuyor.
ilyestaa Beybiiiiii Allah korusun kötü düşünmesin. Özofajit 2 antibiyotikle iyilesebilcek bir durum. Doktor birşey dememiş mi ? Belki ilaca bile gerek kalmadan diyetle daha iyi olur. Acı baharat uzak durarak. Çok geçmiş olsun