İlaç değil de göbek deliğini yara bandı ile kapatırsanız arabada midesi bulanmaz diye duydum kendim denemedim ama çocuğuna deneyen arkadaşlarım işe yaradığını söylemişti. Araştırdığımda da baya yapıp faydasını gören vardı siz de bi araştırın isterseniz