Iscan Merkezde aslında yeşilliye yakın yerlerde oturup kiralık daire bilgisi olan var mı bulamıyoruz😒
keskebirazuyusam Bizimde Mardin merkeze çıktı ev arıyoruz canım. Ev ilanlarından bakıyoruz öyle, sizin merkeze mi çıktı
Iscan keskebirazuyusam malesef merkez değil ama yakın yeşilli diye küçük bir yer oraada yok düzgun halada soruşturuyoruz olmadı merkesden bakcaz
keskebirazuyusam Iscan merkezden bakmak daha mantıklı ya bide çocuğunuz varsa o küçük yerde çok sıkılırsınız. Eşin merkeze git gel yapsın bence, en azından çocuğunu parka falan götürürsün merkezde olursan
keskebirazuyusam Iscan tüh ya valla keşke merkezde olsaydın. Görüşüp buluşurduk bile, neyse sıkma canını belki çok güzel komşuların olur inşallah
keskebirazuyusam Iscan bende Hatay/Dörtyol’dayım canım. Depremden dolayı duramıyorum artık evimde, tayin istedik Mardin’e çıktı işte