Kızlar merhaba bebeğim 4. Ayına girmek üzere ve hangi emziği aldıysam hiç bir şekilde kabul etmiyor doğduğu zaman 1 hafta emzik verdim sonra herkes emziğe alışırsa meme reddi yaşarsın dedi ve emziği bıraktım ve suan keşke bırakmasaydım diyorum önerebilceğiniz şunu alırsan kabul eder dediğiniz emzik var mı ya da sizler neler yaptınız da bebisleriniz kabul etti ? Diğer bir konu kızım doğduğu günden beri benimle yatakta yatıyor ama artık beşiğine alışsın beşiğinde uyusun istiyorum ve beşiğine koyduğum an gözlerini açıyor ve zor uyuyor yanımda yatarsa direk uyuyor bebeğimi nasıl beşiğe alıştırabilirim alışması için ne yapmam lazım sizce 🥹 tecrübeli anneler lütfen yardım edin 😫