CmreKSidar benim kızım da öyle yapıyordu tam o aylarda. Biz fe izmirdeyiz başta sıcaktan sandık ama o puseti sevmiyordu. Bebek arabasını hiç sevmedi hep kucakta gezdirdik biz de. Büyüyüp baston bebek arabasına geçene kadar travel sistem bebek arabasında bi gün durmadı hep ağladı. Sizi anlıyorum bakıyorsunuz diğer bebekler uyuyor duruyor öyle siz gezemiyorsunuz rahatça zor oluyor ama büyüdükçe etraf ilgisini çeker durmaya başlar umarım. Oturmaya başlayınca baston araba deneyin biz e bebekten taxi baston aldık yatış pozisyonu da var şimdi bile kullanırsınız. 6 ay civarı oturmaya başlayınca onu gidip bi deneyin isterseniz orada sever durursa alırsınız biz öyle yaptık. Artık hep duruyor onda yine uyumuyor ama 13 aylık şu an seviyor arabasını etrafı izliyor