Dişim erken yada gec cıkmasının genetik ile alakalı olduğunu söyledi dün doktorumuz bizimde cok erken cıkmaya başladı ve aşşırı huzursuz bende tam tersi endişelendim normal degil mi acaba diye endişe etmeyin yine de içiniz rahat edecekse başka doktora gösterin