Merhaba arkadaşlar 23 aylık bebeğim var. 1 haftadır burnu akıyor serum fizyolojik yapıyorum bir süre sonra devam ediyor bugün sağlık ocağına götürdün doktor sırtını muayene etti ağız içine baktı ve bu ilaçları 1 hafta kullanın dedi çocuğumda ateş halsizlik yeme içme problemi yok ama ilaçlara bir baktım klamoks ve aferin vermiş aferin tamamda klamoks ne kardeşim antibiyotik yazmak bu kadar kolay mı ? Sizde benzer bir durum var mı ? Klamoks kullanmayı düşünmüyorum çocuğuma bir gözlemleyeceğim. Kullanmadan atlatan varsa yada başka bir ilaç yada takviye önerisi yazabilirmisiniz ?