Merhaba kızım dört aylık. Saçlarını kesmek zorunda kaldık zaten çok az saç vardı. Kesmemizin sebebi üç yaşındaki ablasının saçına sakız yapıştırması😂😂😂 mahvoldu saçları biz de kesmek zorunda kaldık. Bir yakınım dediki tersten kestiysen saçı kıvırcık çıkar. Çok saçma geldi ve bunu size sorarak ona kanıtlamak istiyorum. Saçını bebekken kestiğiniz çocuğunuzun saçlarının şekli kıvırcık mı. kıvırcık olsa da çok güzel olur çok çok seviyorum . ama amacım bu tezi çürütmek😂😂😂