Mehmetcan Mehmetcan _abc_ size kesinlikle bel soğukluğu vardır demiyorum burda yazan herkes olasılık üzerine konuşuyor erkeklerde de tıkanıklık sonrası akıntısı olabiliyor bunlar bazen normal karsilanirken nazende altta yada sebeplere bakmak gerekiyor
yigitin_annesi96 Erkekler de bizim gibi akıntı oluyor mu olmaz ki ilişki esnasında oluyor diye biliyorum. ya temizliğine dikkat etmiyordur yada cinsel yolla bulaşmıştır bu sizden de olabilir illa başkası olacak değil sizde de enfeksiyon belirtisi var mı böyle şeyler de neden hastaneye gitmez eczacı da olsa asıl teşhisi doktor koyar ona göre ilaç alınır siz ikna edin gidin doktora basit sıradan bişey değil bu. Geçmiş olsun
Marianne _abc_ belki çok çalışmıyor. Güvenim tam diyorsunuz bir de, bu hastalık bulaşıcı bir hastalık, zührevi bir hastalık yani.
ilyestaa _abc_ burdaki kadınlar yemin ederim Google’a gibi. Google’a ne yazsak kanseriz. Buraya ne yazsak aldatiliyoruz 🤭😂
_abc_ ilyestaa Yeminlee öyleler yaa🤦🏼♀️😂Vallaha böyle yazacaklarını bilsem yazmazdım ya Destek olucaklarına köstek oluyorlar🙄
Marianne _abc_ hayat bu. Belli olmaz. Bir kontrol edin. Hemcinsim olarak hiçbir şekilde kötülüğünüzü istemem. Tedbir de fayda var, ayakta uyutmasın yeterki. Üzülmeyin, size de bulaşmasın hastalık. Bir kadın doğuma gidip muayene olmanızı tavsiye ederim.
bonjour_maman _abc_ hanımefdndi siz yorum yapan insanlara mânâ buluyorsunuz da buraya açık beyan bi soru sormşsnz insanlarda özgürce yorumunu yapmş niye farklı yere çekiyorsunuz ki onu anlayamdm yani böyle bişey cinsel yolla bulaşılan bi hastalık olabileceğini söylüyor ihtimal veriyolar bu sizi nden kızdırıyo bence siz bu insanlara kızmayı bırakın da eşinize bu kadar sonsuz güvenmeyi bi daha düşünün erkektir bu belki şeytana uydu yaptı yani açıkcası bu hayatta kimseye sonsuz güvenilmez bnce cinsel yolla bulaşma ihtimali sıfır yazmanız da açıkcası garip yani
Marianne bonjour_maman yapsa bile şeytanın suçu yok. Başımdan geçtiği için biliyorum. Hanımefendi hala inanmıyor. İnanmasın kendisi bilir, ama cinsel yolla başka birisinden bulaştırma ihtimalini de yok sayıyor. Eşi doktora giderse ve gerçekten bu hastalığı teşhis edilirse karısını da gelmesini isteyecek, çünkü tedavi çiftlere uygulanır.
Kader66 Marianne aslında eğer kadına bulaşırsa daha kötü yani tedavi olmazsa eşinin durumu geçse bile hep tekrar eder eşim inşaat işinde çalışıyor kaldırdığı ağırlığın haddi hesabı yok 1 tır çimento indiriyor mesela eliyle bide eve pert geliyor ama daha hiç öyle bi şikayeti olmadı ağır işle alakalı değil yani ya kullanılan tuvaletten yada diğer olasılık bide kendi gitse bile e nabizdan bakabilirsiniz doktorun koyduğu tanıya orda açıkça yazar herşey insan oğlu sonuçta herşey olabilir bide yanlış tedaviden başına daha büyük dert açabilir