Merhaba kızlar.Diğer hesabımda tanıdıklar çok olduğu için.Yeni hesap açtım.İnternetde çok araştırdım ama hepsi tıbbi dille yazıldığı için anlamadım pek.Şimdiden kusura bakmayın.1 hafta 10 gündür eşimde iltihaplı akıntı var.Ve sızladığını söylüyor.Eczacı arkadaşı var o ilaç ve iğne verdi.Onu kullanıyor.Ama tam olarak hala geçmedi.İlk günden beri doktora git diyorum ilaçlar iğneler bitsin olmazsa giderim diyor.Eczacı üşüttüğünü önemli bişey olmadığını söylemiş ama ben endişeliyim.Daha önce eşinin başına böyle bişey gelen var mı ?Tekrardan çok afedersiniz.Başka sora bileceğim biri yok.Burası anonim olduğu için sordum..
(Not başka birinden enfeksiyon falan bulaşma ihtimali sıfır.)