Bebeğim 9 aylık. İlk ek gıda dönemlerinde harika gidiyorduk hiç kabız olmuyordu. Ama artık çok sık kabız olmaya başladı. Dulcosoft dupalac bizde ise yaramiyor artık. Ne yapmalıyım kayısı gün kurusu yulaf zeytinyağı erik püresi vs bunların hepsini denedim. Bizimki kronik olmuş sanırım 😔