Kaç aydır ev arıyoruz yok var olanda pahalı dün bir ev bulduk adam iki ay sonra kiraya vermeyi düşünüyorum şuna değil dedi neden diye sordum ve cvp karşısında şok oldum ne dese beğenirsiniz ben asgari ücretin yükselmesini bekliyorum ona göre fiyat biçecekmiş o külüstür evine ne kadar aç gözlü bir millet bu ya Allah hiç bir şekilde böyle insanların gözünü doyurmasın aynı duruma düşsünler onlarda iki çocukla deli gibi ev arıyorum daha bebeğim iki aylık en güzel aylarında onunla zaman geçirmek yerine ev arıyorum çok üzücü sözleşmemiz var ama ev sahibi çık diyor temmuzda sözleşme dolacak birsey yapamıyorum bu yüzden kira bazen elden bazen hesabına attık düzenli olmadığı için birsey yapamıyorum bir evi satacam diyor bi tadilat yapacam diyor