2 ay 20 günlük bebeğim ama o kadar zor uyuyor ki memede uyuturdum eskiden ama gaz sancısı olduğu için gazını çıkarıp elimde sallayarak dolaşarak evde uyutuyorum ama artık ağır kolum ağrıyor bi süre sonra ee ayakta sallasam yarım saati buluyor uyuması hadi diyelim bu şekillerde uyudu yatağa koyunca uyanıyor napcağımı şaşırdım artık ailemden uzaktayım gün içinde yardım etcek kimsede yok eşim çalışıyor nöbeti oluyor falandı filandı ı kadar yardımı olamıyor