15gün önce 3aylık iğne oldum kanamam bir türlü kesilmiyor az da olmuyor kanamam böyle olanlar naptınız eşimin sigortası yok diye de hastaneye gidemedim sağlık ocağıda hiç buraya gelme kadın doğuma git diyor ilaç felan bir şey de vermedi bunu yaşayanlar ne zaman kanama kesildi yada doktora gidince ne dediler noldu bilgi verir misiniz?