Amila Merhaba Anneler🌸 22 aylık bebeğim için vitamin katkıları yüksek ve iyi olan hangi formül mamayı önerirsiniz? Şu an SMA 3 kullanıyoruz sütü komple tüketmiyor
Melis1706 Amila ben sma kullaniyorum 2 numarasini acikcasi bize saglik ocagindaki doktorumuz hemsiremiz en iyisi olarak onu soylemisti.ama artik birakmaniz gerekmiyor mu 2 yas olmus nerdeyse
Amila Melis1706 cevap için teşekkür ederim. Hiç bilgim yok formül sütü bırakma konusunda yaş grubu tutunca devam etmeyi düşünüyordum doktorumuzla randevumuz diğer haftaya sorarım mama az kaldığı için yenisini alacaktım gerek yok öyleyse randevuyu beklerim
livanurvealpinannesi61 Melis1706 formül mamalar 1-3 yaş arası verilir üzerine de yazıyor zaten. Kızım 27 aylıkken bıraktı mesela.
Mhdbtl--- @“Amila”#bence günde bir kez süt içse daha iyi olur mama tadı güzel değil siz bilirsiniz yine
Amila Mhdbtl--- cevap için teşekkür ederim. Yaş grubu tutunca devam ettirmeyi düşünüyordum formül mamayı bilgimde yok açıkcası ne zamana kadar kullanılacağından. Süt öneriniz nedir rica etsem marka isimlerini yazar mısınız
Mys30 Amila Kesinlikle süt vermemenizi oneririm bağışıklığı düşürüyor. Onun yerine sütün fermente hali peynir yogurt verin
livanurvealpinannesi61 Melis1706 bana çocuk doktoru anne sütü almayan bebeklere 2 yaşa kadar formül mama verilir demişti.