Bu mamayı kullanan varmı?bebeğinizde ne gibi değişiklikler oldu,gaz tokluk saati kaka gibi.ben hipp kullanıyordum değiştim sma optipro ve golden goat deniyorum çok değiştirdim diemidir nedir bilmem bebeğim biraz katı kaka yapmaya ve yaparken çok ıkınmaya başladı,kullananlar yazabilirmi kabız filan yaptığı oldumu,hangisi en iidir arayış içindeyim şu an yardmcı olursanız sevinirim