Hanımlar ben sma optipro aldım sonradan farkettm comfort ta varmış kızım da gaz var bide ishal bu mama daha kötü edermi bilmiyorum hemen değiştirmelimiyim kullanan lar nasıl memnunmu 2 bucuk aylık kızım günde iki defa maksimum veriyorumm onun dışında hep anne sütü