Anneler bununla alakalı post açmıştım önerilerinizi yazmıştınız uyguladım. İşe yaramıyor. Çocuğumda bir travma kalacak korkuyorum. Banyoyu görmesiyle ağlamaya başlıyor. Üstünü çıkarttırmıyor . Üstüne su döktürmüyor. En son tabureyi aldım banyoda oturdum köpükledim iyice sonra beraber yıkandık ama kızılca kıyamet koptu yine. Nasıl yıkandı bilmiyorum. Sürekli kaçıyor , su döktükçe ağla ağla bir hâl oluyor. Yüzen oyuncaklar , ördekler , türlü türlü oyuncakları getirdim banyoya yine de olmuyor artık çok çaresizim gerçekten çocuk çok etkileniyor. Başka ne yapabilirim bilmiyorum. Başka tavsiyeleriniz var mı? 17 aylığız 😵💫