DilekGunes sür alerjisi diyince senin burda devreye girmen önemli sen nekadar korursan yediklerinden kendini bebegini okadar rahat eddirirsin ve emzirmeye devam da edebilirsin sen sadece paketli gıdadan süt yogurt peynir ve peynir altı gıdalerdan uzak durman gerek bende eskiden alerjik bebek annesiydim herseyden uzak durdum öyleki hiç bir gıdayı yemedim sadece kendim yaptım ki benim bebegimin yumurtaya ve kırmızı ete bile alerjisi vardı tavukta yemedim çok şükür 8. Ayda atlattık biz alerjimizi sabır herseyin bası evet güvenle emzir bebegini ama pazartesi ye kadar kendini sen koru yediklerinle kesinlikle dondurma dahi yeme kreker de dahi