Sedaalya Benim bildiğim hipotoni bi hastalığın belirtisidir hipotoni tek başına bi hastalık değildir ve genellikle neyden kaynaklandığı çok zor bulunur zaten bi kaç doktora daha mı götürseniz sma taraması yapıldı mı bu arada ilk ona bakmışlardır diye düşünüyorum ama doktorlara artık o kadar güvenim kalmadı ki