Kızlar bebeğim 12. Ay kontrolünde 8.300 dü 15. Ayda sağlık ocağında tarttırdım 8.200 çıktı. Almak bir yana vermiş. Ek gıda yemek istemiyor. Mama istemiyor. Sadece emmek istiyor. Demekki oda yetmiyor. Napacağımı şaşırdım. Zaten çoklu gıda alerjisi vardı. Yeni yeni atlattık derken başa satıyorum 🙄 napmam lazım öneriniz var mı?