Kızlar benim bebeğim kolik malum uyku vs hak getire bi durumdaydık gündüzleri bile zor uyuturdum bir kaç saat şu 2 gündür gözlerini açamıyor resmen uykuda hep endişelenmeli miyim? Bir yandan seviniyorum rahatladı demek mi uyku istiyor diyorum ama alışık değilim bu duruma korkuyorum