Ahhannelik Aptamil ve Bebelac Gold bebeğimde kabızlık yaptığı için Aptamil comformil önerdi doktorumuz ona geçtik ama mamayı yedikten yarım saat sonra huzursuzlanmaya başlıyor kızım sonrasında kusuyor ondan sonra rahatlıyor böyle birşey yaşayan var mı ?