Motilim aç bacım dinlet ben daha çok barıl manço açıyorum valla mozart da iyidir de beniö bi zaman sonra içim kıyılıyor 😄 barış manço yu ben çok severim. Çocuğum da dinlesin sevsin isterim. Onu da burdan rahmetle anıyorum değerli sanatçımız. Bşrde yabancı çocuk şarkıları tğrköe çocuk şarkıları. Yumuşak tınısı olan müzikler arada açıyorum. Uykusu geliyor ama uyumuyor 🤣🤣