Benim kızımda da aynısı oldu. K vitamini ve dediğiniz ilaç verildi devamında. İlacı 10 gün sabah akşam göbek deliği içine doğru uyguladık. Bir daha sorun yaşamadık, kanama akıntı vs olmadı. İlacı doktorunuzun söylediği şekilde kullandıktan sonra geçmiyorsa ihmale gelmez, naçizane önerim tekrar doktora götürmeniz. Çok geçmiş olsun