Yigitefeninannesi_ Bu ayda bingildagi kapanan yada kapanmak üzere olan bebis anneleri çok mu erken bi sorun mu demek kan tahlili ve ultrason istedi doktorumuz sonuçlara göre takip edicez dedi kafa çevresi 46 sınırda dedi
Murataslan Yigitefeninannesi_ bizimde erken kapandı. Daha önceden burda yine yazmıştım kafa filmi çektirdik kafa siturlari açıksa hiç bir sıkıntı yok.
trakyalikizce Yigitefeninannesi_ 46ya sınırda dediyse bizim oğlanın 42 ona ne der acaba 🤦🏼♀️ birinci ayından beri bıngıldağı kapandı kapanacak çok çok ince bir şekilde. Ancak doktorumuz her ay büyümeye devam ettiği sürece hiçbir sorun olmaz demişti. 0.5 bile büyüse yeterli. Allaha şükür hiçbir sıkıntısı yok
Yigitefeninannesi_ trakyalikizce öyle mi birazcık şu serpildi içime kan tahlili pazartesi cikicak ondan sonra konuşuruz dedi inşallah bizimde bi sıkıntı olmaz çok sagolun
trakyalikizce Yigitefeninannesi_ olmaz inşallah Allahın izniyle içinizi ferah tutun🙏🏻 bıngıldak sinir sistemiyle alakalı eğer bebeğinizin sinir sisteminde bir sorun olsaydı fark ederdiniz merak etmeyin