Mavininbiri ben bebeğim 7 aylıkken taktırtım. 13 aydır kullanıyorumm adetim yinee ¾ gün sürüyorr amaa daha yoğun ara lekelenmem hiç olmadıı sadece adetim başlamadan ıkı gün önce kahverengii leke geliyor 2 gün sonra sökülüyor canım. Kişiden kişiye değişir bence. Yani spiralde %100 korumuyor ama kadın için en iyi yöntem bu bnce ben cok rahatım tavsiyee ederiimmm korkusuz ilişki mükemmell🙈😂