8 Mart da sprial takındım 20 martta da genital siğiller yandı smar testi negatif geldi ama bende siğil tekrarladı yine var. En son 2 Haziran da adet oldum yoğun bi şekilde adet oldum 8 i gibi bitti bu arada yine ara ara kanamam oluyordu aff edersiniz kırmızı aynı sümük gibi oluyor gelen akıntı sürüyor şimdi de sabah adet olmuşum yine bu kez yan topağı geldi böyle akıntılı adet olduğum zaman karnım belim kısığım ağrıyor ilçe hastanesinde kdh Dr yok bunlar normal mi