Merhaba güzel anneler. Kendi oğluma isim buldum çok önceden ayarlamıştım o yüzden net değişmeyeceğim ama sonradan duyup çok beğendiğim bir isim oldu oğlu olacak isim arayan anneler fikir olur belki diye paylaşmak istedim nedense bana çok güzel geldi☺️ isimde şu: “Uluhan” ☺️