Evett kızlar bence bir tarif stoğumuz olsun 😬 en sevdiğiniz yemek, içecek, tatlı tarifleriniz nelerdir? Paylaşın hepimiz faydalanalım 😂🥰 benim en sevdiğim börek tarifi mercimekli çıtır börek, yeşil mercimeği güzelce haşlıyorum sonra süzüyorum, soğan salça kavurup mercimeği ekliyorum birazda öyle kavurup soğumaya bırakıyorum, üçgen yufkaya harcımı koyup kalın bir şekilde sarıyorum (yufkaya sodalı sütlü sos sürüyorum sonra harcı koyuyorum) en son yumurtaya batırıp galeta ununa boca ediyorum ve fırında güzelce kızarana kadar pişiriyorum offf tadı damağıma geldi resmen çıtır çıtır enfes oluyor ne zaman yapsam herkes soruyor en güzeli mercimekle oluyor ama bu börekte gerçekten 🥰 kalabalık misafir geleceği zaman vazgeçilmezim çünkü bi paket üçgen yufkadan 30-35 tane börek çıkıyor hemde hızlıca yapılıyor, sizin vazgeçilmez tarifiniz nedir ?