Guzelanne34 Deletedmom_109 yaa şey ben starbuck çekirdek kahve aldım ama kakao aromalıymış acaba olurmu
Guzelanne34 Hemsireannis canım ya ben ilk defa kullanıcam ve dün migrostan starbuck çekirdek kahve aldım ama kakao aromalıymış. Şimdi makineye koysam bir sorun olurmu aroma yüzünden
Hemsireannis Guzelanne34 çekirdekse olmaz zaten kahvelerin çogu aromalı kahve tadı ona göre olur ben başta bi kahve aldım kendi aromalıymış begenmedim üzülmüştüm makine kötü yapıyor diye kahve değişince ohh dedim
Guzelanne34 Deletedmom_109 ya ne bilim aromalı falan ya sanki bide kullanma kılavuzunda aromalı kahve kullanmayın yazıyordu. Ne alaka diye düşündüm ama
Guzelanne34 Hemsireannis ama yanlış hatırlamıyorsam kullanma kılavuzunda aromalı kullanmayın diye saçma değil mi ne zararı olabilirki aromanın
Hemsireannis Guzelanne34 yok canım ben kullanıyorum sorun olmadı çekirdek kahve bizm makineler için zaten
Guzelanne34 Hemsireannis kullanıcam artık inşallah bişry olmaz 😂 bu arada hangi kahveyi kullanıyorsunuz?