Kızlar 19 ay 22 günlük bebeğin var ayağımda sallayarak uyutuyorum tek uyku yapıyor. Normalde uyandıktan 4 saat sonra öğlen uykusuna yatırıyorum uyandıktan 7 saat sonra da gece uykusuna. Yaklaşık 2 haftadır öğlenleri sadece 35 Dk falan uyuyor niye böyke bilmiyorum. Bugün 9dan beri uyanık mesela 5 saat olmuş çok uykusu var belli sallamamı bekliyor emziriyorum yanına yatıyorum emmesi bitince kalkıyor gülüyor falan geri yatırıyorum sırtını kaşıyorum poposuna piş piş hadi uyku vakti gözlerini kapat diyorum kapatıyor geri açıyor yine gülüyor şaka yapıyorum sanıyor herhalde 😂😂 bu aylarda nasıl sallamayı bırakabiliriz taktik lütfen 😂bir de uyku aralıkları nasıl uyandıktan kaç saat sonra uyutsam güzel uyur