Znalb Alfa ve beta degeri sağ kalça da 56/57 sol kalçada 55/57 denildi tip2a kalça gelişim geriliği imiş ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan varmı
Mihra-07 Ortopedi uzmanı bakıyor çift bez bağlatıyorlar genelde ama seviyesine göre bacaklarını açık tutacak aparat veriyor kızımda vardı aparat sonrasında çift bez kullandık 1 ay kadar şimdi 13 yaşında
Znalb Mihra-07 sizin seviyeniz neydi hatirliyor musunuz acaba? Çift bez taktim ama ortopedi uzmanına götüreceğim.
mernaa Mihra-07 merhaba açılarınız kaçtı bizde boncuklu orteze başladık 15 gün oldu 15 gün sonrw bakılacak tekrar çok korkuyorum :(
Mihra-07 Hiç hatırlamıyorum 13 sene olmuş ama bezle olmadı protez gibi bişey verdi ama korkulacak bişey değil kalça çıkıklığı fark edilmese sorun içinizi ferah tutun
Mihra-07 Hatırlamıyorum ama bende boncuklu kullandım çok kötü değildi sanırım başka bi dr çift bezlede tedavi olurdu demişti